Neuvontapisteen asiakkailta hyvää palautetta

 

Kuvassa useita palautelomakkeita, joissa on ruksittu hymynaaman kuva.

Oululaisen järjestötalo Kumppanuuskeskuksen neuvontapisteessä kerättiin asiakaspalautetta viikkojen 20-21 aikana. Asiakaskyselyyn vastaajat asioivat infossa, Sonja-neuvonnassa tai Kahvila Kamussa. Suurin osa (74%) vastanneista oli asioinut infossa, ja joka kuudes ilmoitti käyttäneensä samalla kertaa pariakin palvelua. Tyypillisesti infossa asioinnin yhteydessä käytiin myös Kahvila Kamussa.

16% kyselyyn vastanneista kertoi tulleensa ohjatuksi järjestöpalveluihin, mutta jopa 60% ilmoitti saaneensa asiat hoidettua käyntinsä aikana niin, etteivät edes kaivanneet edelleen ohjausta.

Neuvontapisteen henkilökunnalla on syytä paukutella henkseleitään, sillä lähes 93% vastanneista ilmoitti olevansa erittäin tyytyväisiä saamaansa palveluun.

Palautekyselyyn vastasi 28 henkilöä. Vastaajat olivat sekä säännöllisiä tai satunnaisia kävijöitä että Kumppanuuskeskuksessa työskenteleviä henkilöitä.


Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn